26 Şubat 2010 Cuma

Adana

Tam arkasını dönmüş gidiyordu


- Şey, dedim, yalnız soğansız olsun lütfen.

Elbette der gibi başını salladı gözlerini kırptı ağırdan



5 dakika geçti geçmedi

Servis fena değil, tabağım önümde...



Ama içinde soğanlar kocaman kocaman!



- Şey, dedim yine mahcup biraz ( ağzımdan kaçıverdi aslında ), ben soğansız istemiştim ama ?

Geldi şöyle bir baktı, gördü soğanları. Yüzünü buruşturdu.Sanki suçluyu arıyormuş gibi bakındı arkasına Tabağa davrandı.

- Yok, dedim, neyse yerim böyle!

Duymamış gibi yaptı ,aldı tabağı uzaklaştı.



3 dakika sonra

Aynı tabak. Soğanlar ayıklanmış, onlardan arta kalan boşluklar var.

Teşekkür ettim. Ne soğanlı ne soğansızdı yediğim

İkisi de olamamış karaktersiz bir şeydi işte.

Kızmadım

Eee sen uymadıysan işin raconuna

İşin raconu ancak bu kadar uyar sana.

Hiç yorum yok: